Fructele Goji, ideale pentru dietă, imunitate, anti-aging - Cofetăria Cupcake
629
post-template-default,single,single-post,postid-629,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.5.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Fructele Goji, ideale pentru dietă, imunitate, anti-aging

Fructele Goji, ideale pentru dietă, imunitate, anti-aging

Goji este un fruct asiatic de culoare roșie originar din Himalaya, ce datează din anii 800 D.C. Acest fruct este considerat un izvor de sănătate, fiind utilizat de mii de ani de terapeuții tibetani și chinezi. Cunoscut sub denumirea de “fruct al longevității”, Goji prezintă proprietăți unice de fortifiere a sistemului imunitar.

Pentru populațiile vestice, creșterea sau consumarea fructului Goji a reprezentat mult timp un lucru complet necunoscut. Însă, în ultima perioadă, fructele Goji au devenit populare, ca urmare a înțelegerii beneficiilor lui și a proprietăților sale anti-aging și de reducere a greutății corporale.

În urma unor investigații minuțioase, oamenii de știință au descoperit că fructul este unul dintre cele mai bogate în nutrienți de pe pământ.

1. Goji și scăderea în greutate

Dacă doriți să reduceți centimetri buni din talie și să vă remodelați corpul, atunci trebuie să includeți în alimentație fructele Goji.
Nutrienții din aceste fructe elimină pofta de dulce și oferă energie pentru a putea face sport.

Goji prezintă caracteristici adiționale care controlează glucoza și apetitul, conținând 21% fibre. Alimentele bogate în fibre moderează nivelul zahărului din sânge.

Goji reprezintă și o bună sursă de crom, mineral care controlează și el nivelul glucozei și ajută și la conservarea masei musculare pe perioada dietei.

Transformarea alimentelor în energie

Nutrienții conținuți de fructele Goji ajută la convertirea alimentelor în energie in defavoarea formării depozitelor de grăsime:

– B1: vitamina esențială transformării carbohidraților în energie și menținerii sănătății glandei tiroide;

– Calciu: calciul a fost corelat și cu scăderea cantității de țesut adipos;

– alte minerale: o combinație echilibrată de minerale esențiale este necesară metabolizării proteinelor: calciu, crom, fier, magneziu, fosfor, potasiu, seleniu, sodiu și zinc.

Combaterea depozitelor de grăsime

Stresul este combătut cu ajutorul acestor fructe miraculoase.

Îmbunătățirea performanței fizice

Un program zilnic de exerciții fizice este o altă condiție pentru ca o dietă să dea rezultate.  Acest program poate fi ținut cu regularitate prin consumarea fructelor Goji care cresc abilitatea de efectuare a exercițiilor prin diferite metode:
– îmbunătățesc circulația;
– întăresc inima;
– cresc anduranța;
– întărzie instalarea senzației de oboseală;
– cresc vitalitatea.

2. Goji și sistemul imunitar

Creșterea rezistenței în fața bolilor. Fructele Goji conțin un compus unic cunoscut sub denumirea de Lycium barbarum polizaharide.  Acesta crește abilitatea organismului de a rezista în fața bolilor. De asemenea, vitamina C se găsește din abubdență ăn aceste fructe. Efectele benefice sunt numeroase: ajută la creșterea și repararea tuturor țesuturilor umane, la vindecarea rănilor, redă sănătatea cartilajelor, a oaselor și a dinților. Zincul este necesar în reglarea apetitului, gustului și mirosului, în combaterea stresului, în creșterea si dezvoltarea normală, sănătatea funcțiilor reproducătoare feminine și masculine.

Cancerul

Studiile realizate în China au reliefat faptul că fructele Goji inhibă unele mutații genetice care produc cancer, și au proprietăți anti-tumorale. În plus, fructele Goji conțin germaniu, mineral considerat a avea proprietăți anti-cancerigene.  Goji ar putea ajută și la combaterea efectelor adverse ale chimioterapiei și tratamentului cu radiații al cancerului.

3. Goji și menținerea tinereții – efect anti-aging

Se consideră că un consum regulat de Goji asigură longevitate și tinerețe.

Protejează ADN-ul

Deteriorarea ADN-ului – din cauza radicalior liberi generați de metabolism și a expunerii la toxine – permite instalarea de boli și accelararea procesului de îmbătrânire.
Vitaminele, mineralele si amino acizii au proprietati antioxidante. Iată o parte dintre nutrienții antioxidanți ai fructelor Goji și funcțiile vitale pe care le susțin:

Controlarea colesterolului și a tensiunii arteriale

Goji prezintă caracteristicile necesare combaterii factorilor cheie care provoacă bolile de inimă: colesterolul oxidat și presiunea arterială crescută

Îmbunătățirea somnului

Goji conține 2 nutrienți necesari unui somn sănătos:

– Vitamina B: dispoziția, ameliorează depresia și crește nivelul de energie;

– Magneziu: reduce timpul necesar adormirii și îmbunătățește calitatea somnului.

Fructele de goji se pot consuma ca atare sau sub formă de suc sau ceai.
Sucul din Goji este la fel de sănătos, dar se mai pierd din vitamine și minerale și nu mai oferă organismului proteinele și fibrele conținute de fructul întreg. Pot fi incluse cu succes în meniul zilnic, în salate, smoothie-uri, deserturi delicioase precum negresele facute la Cofetaria Cupcake.Prajitura Brownie